Marka Drożdże Babuni przebojem FMCG 2018!
W eleganckich wnętrzach Villi Foksal wręczono nagrody w konkursie Przebój FMCG 2018.
Przebój FMCG to coroczny konkurs organizowany przez Życie Handlowe, wiodący miesięcznik handlu detalicznego. O tym, że konkurs jest doceniany, rzetelny i obiektywny świadczy stale rosnąca liczba zgłaszanych produktów. W tym roku producenci, dystrybutorzy i importerzy przedstawili do oceny jury rekordową liczbę 600 wyrobów sprzedawanych w sklepach spożywczych. Ta ilość świadczy też o innowacyjności rynku, ponieważ w konkursie nie mogą brać udziału produkty już kiedyś pretendujące do tytułu Przebój FMCG.
22 maja w Warszawie, podczas uroczystej gali laureaci otrzymali statuetki i prawo do posługiwania się znakiem Przebój FMCG 2018. Spotkanie prowadziła popularna dziennikarka i prezenterka Beata Tadla. 60 produktów zostało nagrodzonych statuetką i tytułem „Przebój FMCG 2018”. Ponadto 11 wyrobów
otrzymało specjalny tytuł ”Przebojowy Concept 2018”. Tak uhonorowane wyroby zostały docenione za wyjątkową pomysł, zgodny z najnowszymi trendami konsumenckimi oraz duży potencjał sprzedażowy.
Podczas gali były emocje, była radość, były też ciekawe rozmowy branżowe. Choć tego wieczoru miały okazje spotkać się osoby, które na co dzień ze sobą współzawodniczą na polu zawodowym, tę sposobność wykorzystały nie do walki, ale do zacieśniania więzów, wzajemnego poznania się, wymiany doświadczeń.
Z ramienia Lesaffre Polska SA nagrodę Przebój FMCG dla marki Drożdże Babuni odebrał przedstawiciel ds. rynku detalicznego Michał Kapturowski.
Gratulujemy wygranej!
Po więcej informacji zapraszamy na stronę konkursu. Przekierowanie po kliknięciu w grafikę poniżej.